Godziny pracy w wizytówce Google
Tu nie będzie zaskoczenia! Google wie niemal wszystko o firmach, więc również taka informacja jak godziny otwarcia nie będzie dla niego żadną zagadką. Wystarczy, że wpiszemy w okno wyszukiwarki frazę, która może składać się z nazwy firmy, lokalizacji i dodatkowo godzin otwarcia. Powinniśmy wtedy otrzymać nie tylko wyniki wyszukiwania, ale również właściwą wizytówkę Google, gdzie prócz godzin otwarcia, znajdziemy również tak kluczowe wyniki jak lokalizacja firmy, jej witryna w sieci lub opinie. Co istotne, informację o godzinach pracy firmy uzupełnia nie tylko pracownik tegoż przedsiębiorstwa, ale przykładowo osoby będące tzw. „lokalnymi przewodnikami”. Są to wolontariusze, którzy dbają o aktualność i poprawność danych w wizytówkach Google. Jednakże co w sytuacji, kiedy takich godzin nie znajdziemy w wyszukiwarce?
Sprawdź stronę WWW firmy.
Naturalnie powinniśmy wtedy odwiedzić stronę internetową takiej firmy. Prawdopodobnie w zakładce kontakt znajdziemy dokładne godziny otwarcia. Warto jednak mieć na uwadze, że czasem firmy nie aktualizują tak kluczowych z punktu widzenia klienta danych. Wtedy sensownym rozwiązaniem wydaje się wykonanie telefonu do firmy i po prostu zapytanie o godziny otwarcia w interesującym nas dniu. Warto się też wtedy dopytać o aktualną lokalizację, bo ona również mogła ulec zmianie.
Media społecznościowe
W obecnych czasach mogłoby się wydawać, że strona internetowa firmy to podstawa, ale niestety nie jest to oczywistością. Często małe firmy (co zrozumiałe) stawiają wpierw na rozwój swoich profili w Social Mediach. Taka „wizytówka” nie tylko jest darmowa, ale również prosta i szybka w obsłudze. Dlatego warto znaleźć na Facebooku fanpage określonej firmy. Czym jest fanpage? To nic więcej jak strona firmowa na Facebooku, gdzie można umieścić najważniejsze informacje z życia firmy, ale... również dodać w sekcji informacje – godziny otwarcia. To dobry sposób na poznanie, do lub od której godziny możemy odwiedzić siedzibę supermarketu, mechanika czy lodziarni.