Kaufland stwarza kolejne okazje do oszczędzania dla użytkowników programu PAYBACK

Wiosna to dla klientów sklepów Kaufland czas oszczędzania z kartą PAYBACK – na użytkowników czekają regularne oferty promocyjne, a dla posiadaczy aplikacji PAYBACK także specjalne kupony i rabaty. To jednak nie koniec nowości. Od teraz klienci sieci mogą poszerzyć pulę punktów PAYBACK, robiąc zakupy online za pośrednictwem Everli.

Popularność zakupów przez internet rośnie, także jeżeli chodzi o produkty spożywcze. Jak pokazują badania, 25% ankietowanych przynajmniej raz w miesiącu zaopatruje się w podstawowe artykuły właśnie w ten sposób1. Niezależnie od tego czy robimy zakupy stacjonarnie, czy w sieci, lubimy oszczędzać, dlatego też Kaufland wyszedł naprzeciw oczekiwaniom użytkowników programu lojalnościowego, którzy robią zakupy za pośrednictwem platformy Everli. Od teraz klienci Kauflandu kupujący w sieci także mogą zbierać punkty PAYBACK. Na ten moment zebrane m.in. w ten sposób punkty będzie można wymieniać na zakupy wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci.

Z myślą o uczestnikach programu, Kaufland przygotował także wiele innych wiosennych niespodzianek. Na klientów czekają liczne produkty w promocyjnych cenach – artykuły spożywcze (wśród nich m.in. owoce, nabiał, mrożonki czy słodycze), a także produkty do domu i ogrodu (jak np. talerze czy krzesełka ogrodowe). Korzystając z rabatów dla posiadaczy zarejestrowanych kart PAYBACK, klienci mogą zaoszczędzić nawet do 50% pierwotnej ceny produktu. Dodatkową możliwością jest wymiana punktów PAYBACK na konkretne produkty − ręczny blender, gofrownica, czajnik elektryczny lub tradycyjny z pewnością przydadzą się w każdej kuchni na wiosnę.

Specjalne oferty w atrakcyjnych cenach czekają też na osoby, które korzystają z karty programu lojalnościowego w swoich telefonach komórkowych. Oprócz rabatów w ramach akcji „Kupuj taniej z aplikacją PAYBACK”, dodatkowo co tydzień klienci mogą korzystać z trzech kuponów produktowych, które dostępne są czasowo jedynie w aplikacji PAYBACK po ich aktywacji. Oferty te, wprowadzone w lutym br., cieszą się dużą popularnością. Pod koniec kwietnia na użytkowników PAYBACK będzie czekać dodatkowa atrakcja. Szczegóły już wkrótce.

1 Zakupy przez internet – raport z badania rynku, CBRE, październik 2020 r.